Przeszukaj artykuły o każdym aspekcie korzystania z GetReview

Autor Adam Olejnik

Social Proof nie działa.


Zacznij od sprawdzenia, czy masz opłaconą aplikację i czy Social Proof jest aktywowany. Sprawdź także, czy w "Ustawieniach ogólnych" Social Proof wskazane zostało miejsce, gdzie mają wyświetlać się komunikaty. 

Jeśli dopiero, co został uruchomiony, poczekaj około 20 minut na zebranie przez nas zdarzeń ze sklepu. Jeśli ustawienia są prawidłowe, korzystasz z płatnego pakietu i minęło 20 minut, sprawdź, czy nie masz podwójnie naszego kodu na stronie.

W tym celu przejdź na stronę sklepu, pokaż jego źródło za pomocą kombinacji ctrl +U, a następnie wyszukaj za pomocą ctrl + F nasz kod wpisując np. getreview. Jeśli kod jest podwójnie, usuń go z miejsca, w którym został on umieszczony ręcznie (instalacja widgetu wystarczy).

Jeśli pomimo to, aplikacja dalej nie wyświetla Social Proof, napisz do nas na czacie w prawym dolnym rogu.

Kategorie: