Przeszukaj artykuły o każdym aspekcie korzystania z GetReview

Autor Adam Olejnik

Nie widzę opinii w sklepie.


Sprawdź, czy na pewno opinie zostały przez Ciebie zaakceptowane. Zrobisz to w zakładce "Moderacja opinii" po lewej stronie panelu.

Jeśli opinie zostały zaakceptowane, sprawdź, czy reguły wyświetlania widgetu pozwalają na ich wyświetlenie (np. czy masz zaznaczoną opcję "Wyświetlaj wszystkie opinie wszędzie"). Zrobisz to, edytując kampanię w "Konfiguracja" a następnie przechodząc do kroku 4 "Widget na stronie".

Żeby wyświetlić opinie, powinieneś zaznaczony przynajmniej jeden ze sposobów prezentacji widgetu lub podać stronę, na której opinie mają być wyświetlane.

Jeśli ustawienia są prawidłowe, sprawdź, czy nie masz podwójnie naszego kodu na stronie. W tym celu przejdź na stronę sklepu, pokaż jego źródło za pomocą kombinacji ctrl +U, a następnie wyszukaj za pomocą ctrl + F nasz kod wpisując np. getreview.

Jeśli kod jest podwójnie, usuń go z miejsca, w którym został on umieszczony ręcznie (instalacja widgetu wystarczy). Jeśli pomimo to, aplikacja dalej nie wyświetla opinii, napisz do nas na czacie w prawym dolnym rogu.

Kategorie: